Trustcastissa avataan kyberturvan ja digitaalisen luottamuksen aihepiirejä vaihtuvien vieraiden kanssa. Uusimmassa jaksossa on vieraana Cyberwatch Finlandin kyberturvallisuusstrategi ja –analyytikko Aapo Cederberg.
Trustcastissa avataan kyberturvan ja digitaalisen luottamuksen aihepiirejä vaihtuvien vieraiden kanssa. Uusimmassa jaksossa on vieraana Cyberwatch Finlandin kyberturvallisuusstrategi ja –analyytikko Aapo Cederberg.
Kvanttitietokoneissa tietoturva muuttuu uudeen uskoon. ”Täytyy kuitenkin muistaa, että kun keksitään mielikuvituksellisen hieno tapa turvata asioita, niin aina joku keksii yhtä mielikuvituksellisen tavan murtaa suoja”, sanoo VTT:n toimitusjohtaja Antti Vasara sanoo. Lue ja katso lisää Antti Vasaran ajatuksia Netoxin Trustcastista.
Hybridiuhkassa ulkoinen toimija pyrkii saamaan meidät tekemään päätöksiä, jotka ovat meille haitallisia mutta toimijalle edullisia. Lue, katso ja kuuntele Hanna Smithin ajatuksia Netoxin Trustcastista.
Kyberalalla tärkeää on esimerkiksi kommunikaatiotaito ja kyky välittää olennaista tietoa sille kohderyhmälle, joka sitä tietoa tarvitsee. Lue ja katso Noora Hammarin ajatuksia Netoxin Trustcastista.
Suositellut
IBM:n tuore toimitusjohtajille suunnattu tutkimus paljastaa, että vain joka neljäs tekoälyhanke tuottaa luvattua tulosta. Silti investoinnit kiihtyvät, koska kukaan ei halua jäädä jälkeen.
Maailman talousfoorumi uskoo yli 92 miljoonan työpaikan katoavan vuoteen 2030 mennessä. Monille irtisanominen voi tulla suurena yllätyksenä.
Tekoälymallien käyttäytymistä ohjaavat bisnesintressit, jotka voivat johtaa sosiaalisesta mediasta tutun huomiotalouden leviämiseen.
Uusimmat
IBM:n tuore toimitusjohtajille suunnattu tutkimus paljastaa, että vain joka neljäs tekoälyhanke tuottaa luvattua tulosta. Silti investoinnit kiihtyvät, koska kukaan ei halua jäädä jälkeen.
Maailman talousfoorumi uskoo yli 92 miljoonan työpaikan katoavan vuoteen 2030 mennessä. Monille irtisanominen voi tulla suurena yllätyksenä.
Tekoälymallien käyttäytymistä ohjaavat bisnesintressit, jotka voivat johtaa sosiaalisesta mediasta tutun huomiotalouden leviämiseen.