Kirjautuminen on muuttunut 22.8.2025 - tarvittaessa aseta salasanasi uudelleen.

TikTok havittelee mainosjätin asemaa vähentämällä mainostajien työtaakkaa algoritmisesti

Yritys on investoinut myös mainostajien yksityisyyteen.
7. lokakuuta 2024 kirjoittaja
Lehtinen Max
TikTok on julkaissut useita uusia mainosten automatisointiin erikoistuneita työkaluja, jotka pyrkivät lisäämään lyhytvideosovelluksen suosiota mainostajien silmissä. Esimerkiksi uusi tekoälytyökalu Smart+ pyrkii automatisoimaan mainosten luomisen, targetoinnin ja hinnoittelun mainostajien puolesta. Mainostajat voivat syöttää aineistonsa, budjettinsa ja kohdentamistavoitteensa järjestelmään, jonka ...
Tämä on artikkelin esikatselu

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tämä artikkeli on luettavissa kokonaisuudessaan tilaajille. 

Onko sinulla jo tilaus? Kirjaudu sisään tästä

Tilaa nyt ja saat rajattoman pääsyn IT-alan kiinnostavimpiin sisältöihin.

Tarjoamme myös kaikille rekisteröityneille käyttäjille 5 artikkelia kuukaudessa maksutta.

Jaa
Dynaaminen pätkäsi näytetään tässä... Tämä viesti näytetään, koska et ole antanut sekä suodatinta että mallia käytettäväksi.
Dynaaminen pätkäsi näytetään tässä... Tämä viesti näytetään, koska et ole antanut sekä suodatinta että mallia käytettäväksi.
Dynaaminen pätkäsi näytetään tässä... Tämä viesti näytetään, koska et ole antanut sekä suodatinta että mallia käytettäväksi.