Kirjautuminen on muuttunut 22.8.2025 - tarvittaessa aseta salasanasi uudelleen.

Spotifyn mainosekosysteemi kehittyy kovaa vauhtia

Spotify on avannut mainoksille uuden reaaliaikaisen markkinapaikan. Striimauspalvelu solmii myös parhaillaan mainossopimuksia suurten brändien kanssa.
2. huhtikuuta 2025 kirjoittaja
Lehtinen Max
Spotify julkisti tällä viikolla monia uudistuksia mainostoimintaansa liittyen. Uudistuksiin kuuluvat muun muassa mainostajille suunnatut analytiikkatyökalut ja sopimukset monien tunnettujen brändien, kuten Visan, kanssa. Suurin uutinen liittyy kuitenkin striimauspalvelun ohjelmistolliseen mainosmarkkinapaikkaan (SAX). Mainostajat voivat jatkossa kilpailla mainostilasta Spotifyssa reaaliajassa SAXi...
Tämä on artikkelin esikatselu

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tämä artikkeli on luettavissa kokonaisuudessaan tilaajille. 

Onko sinulla jo tilaus? Kirjaudu sisään tästä

Tilaa nyt ja saat rajattoman pääsyn IT-alan kiinnostavimpiin sisältöihin.

Tarjoamme myös kaikille rekisteröityneille käyttäjille 5 artikkelia kuukaudessa maksutta.

Jaa
Dynaaminen pätkäsi näytetään tässä... Tämä viesti näytetään, koska et ole antanut sekä suodatinta että mallia käytettäväksi.
Dynaaminen pätkäsi näytetään tässä... Tämä viesti näytetään, koska et ole antanut sekä suodatinta että mallia käytettäväksi.
Dynaaminen pätkäsi näytetään tässä... Tämä viesti näytetään, koska et ole antanut sekä suodatinta että mallia käytettäväksi.