Kirjautuminen on muuttunut 22.8.2025 - tarvittaessa aseta salasanasi uudelleen.

Paras asiakaskokemus syntyy analytiikkaa ja tekoälyä hyödyntämällä

IT ja televiestintä, sekä vähittäiskaupan ja kulutustavarayritykset ovat muita edellä teknologian hyödyntämisessä, selviää tuoreesta tutkimuksesta.
26. huhtikuuta 2022 kirjoittaja
IT Insider toimitus
Nykyaikainen hyvä asiakaskokemus vaatii teknologian systemaattista ja älykästä hyödyntämistä. Analytikkayritys SAS Instituten ja Massachusetts Institute of Technologyn (MIT) laajasta kansainvälisestä tutkimuksesta selviää, että tekoäly ja analytiikka ovat olennaisia hyvän asiakaskokemuksen luomisessa. Tutkimuksessa parhaimman asiakaskokemuksen tuottavat yritykset hyödynsivät myös eniten teknologia...
Tämä on artikkelin esikatselu

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tämä artikkeli on luettavissa kokonaisuudessaan tilaajille. 

Onko sinulla jo tilaus? Kirjaudu sisään tästä

Tilaa nyt ja saat rajattoman pääsyn IT-alan kiinnostavimpiin sisältöihin.

Tarjoamme myös kaikille rekisteröityneille käyttäjille 5 artikkelia kuukaudessa maksutta.

Jaa
Dynaaminen pätkäsi näytetään tässä... Tämä viesti näytetään, koska et ole antanut sekä suodatinta että mallia käytettäväksi.
Dynaaminen pätkäsi näytetään tässä... Tämä viesti näytetään, koska et ole antanut sekä suodatinta että mallia käytettäväksi.
Dynaaminen pätkäsi näytetään tässä... Tämä viesti näytetään, koska et ole antanut sekä suodatinta että mallia käytettäväksi.