Kirjautuminen on muuttunut 22.8.2025 - tarvittaessa aseta salasanasi uudelleen.

Meta vähentää mainosten personointia EU-alueella

Meta yrittää lepytellä EU-viranomaisia vähemmän personoidulla mainonnalla ja 40 prosenttia halvemmalla maksullisella versiolla.
12. marraskuuta 2024 kirjoittaja
IT Insider toimitus
Meta Platforms tuo EU-alueella oleville käyttäjilleen mahdollisuuden vähemmän personoituihin mainoksiin Facebookissa ja Instagramissa. Taustalla on yhtiön pyrkimys Euroopan unionin viranomaisten huoliin käyttäjätietojen käytöstä mainonnassa. Tulevien viikkojen aikana Metan EU-alueen käyttäjät voivat valita, haluavatko he mainoksia “kontekstin” vai profiilin perusteella. Konteksti tarkoittaa, että ...
Tämä on artikkelin esikatselu

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tämä artikkeli on luettavissa kokonaisuudessaan tilaajille. 

Onko sinulla jo tilaus? Kirjaudu sisään tästä

Tilaa nyt ja saat rajattoman pääsyn IT-alan kiinnostavimpiin sisältöihin.

Tarjoamme myös kaikille rekisteröityneille käyttäjille 5 artikkelia kuukaudessa maksutta.

Jaa
Dynaaminen pätkäsi näytetään tässä... Tämä viesti näytetään, koska et ole antanut sekä suodatinta että mallia käytettäväksi.
Dynaaminen pätkäsi näytetään tässä... Tämä viesti näytetään, koska et ole antanut sekä suodatinta että mallia käytettäväksi.
Dynaaminen pätkäsi näytetään tässä... Tämä viesti näytetään, koska et ole antanut sekä suodatinta että mallia käytettäväksi.