OpenAI:n tekoälyratkaisut ja kilpailevat tuotteet ovat tulleet ryminällä lähes kaikille alustoille viime kuukausien aikana. Vähemmän yllättäen myös Salesforce kertoi omasta lähestymistavastaan uusiin laajan kielimallin tekoälyihin.
Salesforcen EinsteinGPT yhdistää Salesforcen ja OpenAI:n ratkaisuja asiakkuuden hallintaan. EinsteinGPT osaa muun muassa muotoilla sähköposteja, vastata asiakkaiden kysymyksiin ja luoda markkinoijille eri asiakkaille räätälöityjä ratkaisuja.
Osana EinsteinGPT:tä julkaistiin Slack-yhteistyöohjelmiston ChatGPT-bot. ChatGPT voi esimerkiksi muotoilla viestejä kollegoille, etsiä tietoja projekteista tai aihepiireistä sekä tehdä yhteenvetoja Slackissa käydyistä keskusteluista.
Salesforcen ohella myös Microsoft julkisti juuri tekoälyratkaisunsa asiakkuudenhallintaan. AI CoPilot for Dynamics 365 lupaa automatisoida ison osan asiakkuudenhallinnan prosesseista hieman EinsteinGPT:n tapaan.
Lue lisää: