Asiakaskeskeiseksi haluava Valtori sai muutosohjelmansa ensimmäisn vuoden päätökseen
Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtorin muutosohjelman ensimmäinen vuosi on takana. Tärkeimmät saavutukset olivat parempi yhteistyö asiakkaiden kanssa kustannusten leikkaus ja toiminnan suunnitelmallisuus.
IT Insider toimitus
23.2.2022
Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtori aloitti muutosohjelmansa reilu vuosi sitten. Viime vuonna päättyi ohjelman ensimmäinen toteutusvuosi, jolloin tartuttiin asiakaslähtöisyyteen ja kustannuksiin. "Ensimmäisen toteutusvuoden aikana panostimme erityisesti niihin asioihin, joissa olimme tunnistaneet akuuteimpia muutostarpeita”, ohjelmaa luotsaava asiakaskokemusjohtaja Paula Kujansivu kertoo. Muutosohjelma kestää tämän vuoden loppuun. Valtorin mukaan ensimmäisen vu
Tilaa tai kirjaudu sisään lukeaksesi tämän artikkelin.

Suositellut

Uusimmat