X pyrkii haastamaan muita teknologiajättejä, kuten TikTokia, Netflixiä ja YouTubea, uusilla video-ominaisuuksillaan.
Yrityksen toimitusjohtaja Linda Yaccarinon mukaan X on esimerkiksi pian saamassa uuden videosivun, joka muistuttaa TikTokia.
Lokakuun puolivälissä X:ssä julkaistaan yksinoikeudella The Offseason -realitysarja, jossa 11 naisjalkapalloilijaa asuu yhdessä kaksi viikkoa. Sarjan kerrotaan tarjoavan “sensuroimattoman pääsyn” päähenkilöiden välisiin ihmissuhteisiinsa ja menneisyyteen.
X on myös tehnyt sopimuksia eri sisällöntuottajien, kuten YouTube-tähti MrBeastin ja CNN:n entisen uutisankkuri Don Lemonin, kanssa. Sopimus Don Lemonin kanssa tosin sittemmin peruttiin, ja uutisankkuri on haastanut X:n asiasta oikeuteen.
Yaccarinon mukaan alusta on solmimassa lisää sisällöntuotantosopimuksia pian.
Alustan omistaja Elon Musk on sanonut haluavansa tehdä X:stä paikan, jossa voi tehdä kaikkea: maksaa laskuja, viihtyä, viestitellä, postata ja shoppailla.